XPresso je vizualni urejevalnik formul, ki temeljijo na sporočilnem sistemu. Formula je razmerje med predmetom v 3D sceni, ki pogosto vključuje nekatere matematične manipulacije, kot je na primer uporaba vrtenje enega predmeta, da spremenite položaj drugega. Običajno bi te vrste razmerij zahtevale programiranje, vendar z XPressom to temelji na snovi primi & spusti.
XPresso - Grafični urejevalnik formul XPresso je orodje, ki ga umetnik uporabi za intuitivno ustvarjanje odnosov med skoraj vsakim predmetom, materialom ali parametri. Večina parametrov je dostopnih preko XPressa, in XGroups za poznejšo delitvijo projekta z drugimi uporabniki. Večino spremenljivk v vašem XPressu je lahko povezana z sliderji v Attributes manegar-ju, tako lahko celotno 3D sceno kontrolirate preko sliderjov (drsnikov), ki jih lahko animirate. Xpreso vam omogoča popoln nadzor nad 3d sceno, in dramatično izboljšanje poteka dela z vizualnim prikazom določenih lastnosti.
Pa začnimo čisto na začetku. Želimo narediti odštevalnik časa.
PROJEKT:
PRIMER:
Najprej ustvarimo Null Object in ga poimenujemo v npr. Controller. Z levim klikom dodamo XPresso tag, izberemo Cinema 4D tags -> XPresso. Odpre se nam XPresso urejevalnik, če ga zapremo ga lahko zopet odpremo če dvakrat kliknemo na xpresso tag.
USER DATA
Ker želimo kontrolirate, animirati številke preko Controller-ja, mu moramo dodati »User Data«. Kliknemo na Controller in v Attributes manegerju izberemo User Data -> Add User Data. Odpre se nam novo okno. Spremenimo ime v npr. Number, Data type spremenimo iz Float v Integer (ker rabimo polne številke), ker hočemo slider spremenimo Interface v Integer Slider. Spremenimo max (limit max) v številko, (najvišja vrednost) v našem primeru bo to 1000. Pritisnemo OK. Tako smo Controllerju dodali User Data nastavitve. Ustvarimo text object. Tako da Extrudamo > text spline. :) XPresso Odpremo XPresso urejevalnik in notri potegnemo Text spline in Controller. Kliknemo na rdeči del Controllerja in izberemo -> User Data -> Number. Sedaj smo izbrali parameter, ki smo ga prej ustvarili. Kliknemo na moder del texta in izberemo Object properties -> Text. Izbrali smo parameter, ki je ga najdemo če kliknemo na Text spline. To dvoje zdaj povežemo. Tako smo povezali parametre in če spremenimo številko (Controller >User Data > Number) se bo spremenila pri Textu. To lahko zdaj animiramo.
V naslednjem delu si bomo pogledali Ranger Maper.
0 Comments
Leave a Reply. |
Categories
All
Archives
December 2021
|