Crazy Ball je kratek film, v katerem je uporabljena tehnika matchmoving-a ali 3D sledenje gibanju (to je ko se gibanje realne kamere ujema z gibanjem 3D kamere) in projekcija kamere o kateri bom več povedal kasneje. Za prvo sceno sem najprej posnel kratek posnetek, ki sem ga konvertiral v format bolj prijazen obdelavi in sicer v Quick time, JPG kodek (dobra kakovost, mala velikost datoteke). Program PFtrack sem uporabil za sledenje gibanju. Pftrack deluje tako, da sledi gibanju nekih točk iz katerih ugotovi kje v prostoru naj bi bila kamera. Podatke o kameri in podatke o nekaj točkah sem izvozil v Cinema 4D, kjer sem potem dodal 3D geometrijo ter jo renderiral za v After effects. V Ae sem dodal, popravil sence in svetlobne učinke. Več o tem postopku pa bom pokazal v enem izmed naslednjih video tutorialov. V 3. sceni kjer so tudi kocke pa je uporabljene projekcija kamere (camera projection) . To je tehnika ko na preprosto geometrijo projiciramo sliko. Tako lahko animiramo kamero in dobimo občutek da smo v prostoru. Več o tej tehniki lahko izveste v tem tutorialu. Ostale scene so preprosto narejene v C4D in obdelane v Ae. Da se je krogla tako svetila sem samo animiral svetlost (luminance) in jo razkosal na dele s pomočjo dodatka Thrausi. PS: Poglejte si nov tutorial kako narediti preprosto predlogo - HDRI loader z XPressom v Cinema 4D. KLIK
0 Comments
Leave a Reply. |
Categories
All
Archives
December 2021
|